Gothia Gothia Gothia! ~Vick



Nu var det då dags igen. Äntligen började Gothia! Älskar cup-känslan, de snygga killarna och ja, innebandyn. Idag var det match mot ett lag som hette Björklinge. Det blev lika men vi var det bättre laget... Men visade sig att det blivit lika i den andra matchen också så det är ingen som leder ännu ;) 
Och imorgon är det dags igen. Då är det två matcher och sen är det bestämt, A- eller B-slutspel. 

Det verkar som om jag lyckats för bra med något jag inte haft för avsikt... Inget är säkert men känns som om en fallit för mig. Kill me please! Det var inte alls meningen...

Till Lisa och Ida:
Varken Jacob eller Pattinson är så snygga så att man dör! De är inte fula men samtidigt lever jag efter det måttet att det inte finns några fula människor, bara lite mindre snygga. Det jag ville komma fram till är -Knock it OFF!

Kuckelikuk från dicken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0