Diagonsen lyder: Helt störd! ~ Vick



Idag har min dag varit ganska konstig. Eller kanske inte dagen i sig men jag har varit ganska knäpp. På träning var jag jättesur för att vi gjorde en övning som jag tyckte var jobbig då vi gjorde den åt "fel håll" och att vi redan hade gjort en väldigt lik övning. Men så fort vi bytte håll var jag hur glad som helst igen! Sen när jag vrickade foten så att det gjorde ont skrattade jag bara... 

I skolan var det en, som jag anser är ganska söt, som kom i termobyxor (!). Då säge jag jättehögt
- Hej, Jag kommer i Termobyxor!
När "grisen" gick förbi lät jag som en gris och när zombien kom gående i trappan sträckte jag ut armarna och spelade zombie. När jag såg "bad-haircut" skrattade jag högre än vad jag skriker. Jag har bara fällt en massa elaka kommentarer. Aah, jag skulle kunna rabbla saker hela natten!

Sen verkar jag och Lisa utan att veta om det ha gått i samma tankar. Innan religion idag bestämde jag mig, utan att veta Lisas vilja, att jag vill vara Au-Pair i England. Så nästa sommar åker jag till England för att ha hand om några barn bara så alla vet!

Det finns ju olika krav men det jag tycker är roligast är att man måste ha minst 200 timmar erfarenhet av barn... vet inte varför det är roligt egentligen. Kanske bara är för att jag är så van vid barn att jag inte ser det som ett problem...

Men nu ska jag gå och sörja över att jag är alldeles ensam. Inte har jag någon att dela min säng med (eller min sexlust, börjar fan bli jobbigt nu!) :(  Och Linda - I won't fly solo! It ain't my style...

Natti Natti till tjejerna, Komsi Komsi till killarna! ♥




Vyn från mitt hotellrum på Gran Canaria.
Hit ska jag ta med en kille för att ha some private time i varje rum!
Tycker synd om de som skulle bli mina "grannar"...
men jag bryr mig inte så länge jag får har skoj ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0