COld ~Ida

Eyy it's fucking cold!!  Idag var de jobb, på väg in kommer jag på att jag glömt nycklarna. Så de va bara för pappa att hoppa in i den sletna saaben och rulla in till kba.
Förövrigt var de mest tykna kunder idag annars överlevde jag ganska bra.
Nu ska jag ner och lira lite xbox med nördarna som är kvar från gårdagens lir....inte för att jag får men dom snatta fan min TV så!!!!

Igår blev de att se alla ph avsnitten och damn att cimon åkte, han var ju den värdigaste vinnaren!! Såg även 17 again, och den sög tycker jag...

När jag fyller år vill jag ha en mercedes, fan va sweet att glida runt i en sådan! Men är så sjukt sugen på BMW med. Mini cooper har sjunkt lite mån min lista. Vill ha hetare grejer nu!


smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0