1 sak till en öde ö. Anna

HEJ.
Blir så trött på mig själv. Varför ska jag alltid ha såna jäkla dumma ideer att riva ut alla kläder och skor? Inatt övervägde jag att sova i gästrummet men där sover min mormor som e på besök. Fick lägga band på mig för att inte gästa hos systrar. Så istället vaknade jag till detta helvete. Satte ned fötterna på golvet o trampade nästan ihjäl ett par skor.
Hittar ingen nagelsax heller. Nu e dom så långa att jag inte ens kan klia mig i skallen utan att det börjar blöda. MEN VÄGRAR BITA. Ni kan inte räkna till alla koppar kaffe jag hällt i mig idag. Mamma är orolig på riktigt. Så därför tackar jag nej ibland när hon frågar om jag vill ha, sen när hon gått iväg tassar jag försiktigt ut till köket o gör mig en kopp.. På så vis tror hon att mitt dagliga/nattliga/dygnetrunt intag är mindre än vad det egentligen är.. GENIALISKT!!
Det bästa med helgen kom jag på igår kväll är att jag kan dricka kaffe hur sent jag vill. Utdrag ur artikel:

*Världens näst största handelsvara kaffe (olja toppar ligan)

*Sverige konsumerar vi en procent av världens kaffe, en hög siffra för ett litet land

*I runda tal betyder det att vi i snitt bälgar i oss nio (?) kilo kaffe per år (vecka?) och person
(Anna)


Kaffet finns alltid vid min sida. Även när jag sover.

Måste röja upp nu. Gillar er. ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi, anna ;) Te gäller för ig :)..kaffe och jag går inte ihop liksom..hihi ;)

2010-01-31 @ 21:53:44
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0