Annas Hårspecial à la Maximal

GODMORGON! 

Eftersom jag fortfarande har en 7-helvetes huvudvärk har jag inte något vildare för mig än bilder. HAhahahah jag måste visa er hur jag sett ut. Har alltid gillar att mixa lite med utseendet -då håret. Men HERREGUD. Hittade ett kort där jag nästan hade oranget hår, men jag hoppas verkligen det var pga ljuset. Sorgligt att dte inte heller var ngn toning gone bad, nej bara naturligt på hösten...

vi börjar lugnt: vanligt normalt hår



Sen har jag gillar att ändra färg,
kanske inte syns men det var knallrött. Riktigt spicy





Svårt att hitta bra bilder från förr - men som ni ser hade jag rosa hår. Jag lovar det är ingen sån spray burk, nej jag hade verkligen rosa. Två gånger färgade vi de! Då lade jag ingen som helst vikt vid det, men nu asså. Herregud. Jag hade rosa hår. HAhhahHAhAHAhahahhahahaHHAHA. One more time kanske?

Tyvärr hittade jag ingen från då jag hade i princip svart. Inte heller med blonda slingor. Men tro mig det hade vart värt att se.


Det här är det mest naturliga. Hade jag inte tonat det nu mörkare hade det nog sett ut såhär. Då avskydde jag mitt hår, men nu efterhand gillar jag det nästan.


Hur mkt jag än trixa och fixa så växte jag upp såhär. Håret i en tofs. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHH SÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖÖNT
då slipper man greja med håret.

Nu ska jag återgå till mina voltaren t och kaffe.
Men imon är det skola!!!!!!!!!!!1 :D:D:D:D:D:D:D
Pusssssssssssssssssssss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0