jag har då fanimej mer än mitt djur att fira! linda

nu sitter man då här med en kopp tee i handen, inte kaffe... måste säga, jag har aldrig varit såhär stolt över mig själv! inget kaffe... Ne! jag har då aldrig varit såhär besviken! men... sleep before coffee.

asså tjejer, Queen Latifah är med i filmen: valentines day!!!! hallå? bara det är ju anledning att gå. hon är ju, hon är , hon är The Woman!

och förresten? när blev alla <3 - dag en dag då vi ska deppa? det är meningen att vi ska fira vår kärlek till varandra! so what om man inte har en pojkvän? vi har ju våra tjejkompisar, o vi är ju ett tajt svarvat gäng
(och våra kroppar). är inte det nåt att fira? tänk på dem som bara har sin kärlek till sin katt att fira denna dag, DÅ kan man deppa.

damer o herrar, jag har äran att presentera, dudududuuduuu (trumvirvel) : QUEEN LATIFAH!!!
 
that´s just some juuuicy stuff she has going on (helikoptern någon?)



oh no u didn´t!


Grrrrr... come to mama

klockan är sex så det är väl dags att gå o lägga sig.
se later honeys, I like u a lot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0