Turn'em off. Anna

Hej alla fina! Har ni sett vädret eller? Underbart, helt otroligt underbart. Önskar jag kunde gå ut men det är inte så bra ide. Mår toppen idag efter lite sömn.
Imon är det skola och det ska bli helt okej. Nej, mer än okej -för vi ska ha våra bowlingskooooooooooor! :D
Mobilerna (somliga envisas med att höra av sig till den gamla(vilket påminner mig om att jag måste tracka tre idag)) är avstängda sen igår morse och det ska dem vara tills ikväll. Väldigt skönt tycker jag. Blir alltid nervös när dom plingar.
Så idag ska jag bara njuta (hehe ja de ni tänker på) och ta ett långt härligt bad. Måste tagga för det kommer bli svårt imon att dra på sig kläder. Men bara vädret e fint så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0