tredje för dagen - Vick


Tjena mittbena!

Vick, igen... Tänkte bara ge en sista update innan sängen har mig i sitt grepp. Är nu klar med allt förutom min fördjupning i barnspråk men där har jag iaf intervjuat mor min så imorgon är det bara att skriva och kolla lite på nätet. Gud, jag har verkligen lyckats idag. Betyget vet jag visserligen inte men just nu är jag bara glad över att jag kommer hinna färdigt i tid! 

Nu har jag börjat lite smått med biologin också så det är på G och snart kan jag det säkert tillräckligt bra för att klara provet galant. Känns faktiskt som om jag kan mycket redan nu så who knows? Kanske jag klara det riktigt bra! Peppar, peppar ta i trä!!!

Nu ska jag berätta vad jag glömt säga i mina två tidigare inlägg. Vet inte riktigt vad som är felet med mig men på nåt sätt hade jag lyckats ta på mig mina trosorna ut och in igår kväll efter duschen och det märkte jag inte förrän jag vaknade imorse. Då orkade jag inte bry mig och glömska som jag är gick jag resten av min dag med trosorna ut och in... 

Sen har mor och far sagt, kanske inte med glädje i rösten, att jag får tatuera mig när jag är 18 utan att bli arvslös! älskar mina föräldrar ♥

Men nu ska jag nana så jag orkar skola, träning och plugg imorgon :)

auf Wiedersehen ♥ Vick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0