Tjenis (penis) - Lisa

Hej! Idag hade jag ju som sagt sovmorgon och det var l j u v l i g t! Seriöst tejer, njut av varenda sovmorgon ni har! hehe
Jobbade lite på svenskan men gick la sådär, glömde av biologiprovet och gick ut en promme med doggarna, plågsamt.

På kvällen åkte jag + familj in till kba och åt middag på Esters ASGÖTT hehe! Sedan kollade vi på bio, Luftslottet som sprängdes - sjukt bra! En typiskt töntkväll á la Lisa! hehe

Imorn ska jag till stallet igen och ingen sovmorgon... Ingen fattar hur mycket jag inte vill dit imorn! Jag hatar det verkligen av hela mitt svarta hjärta! Fyfan för mitt "jobb". Ska fan söka jobb på EKHAGA ÅLDERDOMSHEM! Och ni vet vad jag tycker om att duscha och torka pensionärer i röven.... Så mkt hatar jag stallet! Känns skönt att "prata" av sig lite HE-HE!

Jahapp, wazz up now?! Sleeping time soon. Fan. Jag känner mig ju fan som en jävla kärring. Lördag kl 22.30 - måste nog sova nu. Damn girl. Nej slut på tråkig och deprimerande Lisa!

går inte attv ladda upp bilder  = lisa e sur!

love (inte hjärtan heller :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0