Sweet! - Lisa

Hej! Ida I LOVE you're idea med kryssningen med TAYLOR LAUTNER ♥ och Vince Vaughn ♥ =) Bara säga till om ni vill ha detaljer om vår kryssning ;) he he


vad händer bakom sovrumsdörren? hehe



heart shaped bed ♥


ojojoj!

Idag har jag iaf tagit hand om Desiree och jävlar vad fin den pållen är asså! Tänkte lägga upp en liten film när jag rider henne, det är ju bara andra gången så det kanske inte är jättebra avsaktningar och så än men det bli nog bättre när jag lär känna henne! :D Ida (eller någon annan som vet) hur lägger man upp en video här på bloggen från Youtube? =) Känner mig som Linda hahah ;P

Jag har också städat ur mitt "nya" rum och är snart redo att flytta in :D :D Långpromenad med hundarna där vi lekte jägare och jagade rådjur!

love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0