Random tidigt på morgonen - vick


Ciao!

Äntligen kommer man in! Försökte i flera timmar igår men det gick inte. Men nu när jag är här ska jag skriva det jag kommer ihåg. 

igår, eller möjligtvis söndagskväll, fick jag en positiv överraskning när jag loggade in på facebook. min blyge barndomsvän Jesper som jag knappt pratar med när jag hälsar på hans familj hade lagt till mig som vän. sen sent igåkväll, runt 12 kanske, börja vi prata på facebook-chatten och pratade till halv 3. inte så som ni kanske tror utan mer verkligen bara vänner som hittar tillbaka till varandra. vet inte hur nyligen det här hände men han har iaf blivit dumpad så vi satt och pratade hjärtesorg. sen kom vi in på roligare ämnen och plötsligt var klockan 2.30 och han har skola idag så det var bara att gå och lägga säg. hur roligt som helst att få kontakt med honom igen. två väldigt blyga personer gör inte så bra ifrån sig när det kommer till att prata om man ses en, två gånger varje år ;) men när det släpper så!

somnade 3 och vaknade 8 utan förmågan att somna om. det är lov och jag sover 5 timmar!!

när jag skulle till träningen igår kväll. klockan närmar sig kvar i åtta, vi, jag och pappa, får möte och han går ut i kanten. då hör jag ett 'tjoff' och bilen kom inte längre. vi hade kört fast i snön och kom inte längre! det var bara att skicka ett sms till tränaren och säga att man kom försent och sedan gå ut för att putta på.
Far - Gå ut ur bilen och.. hmm... put.. håll dig ur vägen!
Jag flyttar på mig.
En random person stannar och hjälper till att putta på och jag känner mig väldigt ful som bara står där och tittar på men har pappa sagt att jag ska hålla mig ur vägen så gör jag det. fast det dröjer inte länge innan pappa sticker ut huvudet.
Far- Man kan ju alltid putta på!

jag har även gått in för en liten nostalgitripp genom att bli medlem på lunarstorm. egentligen inte meningen att jag skulle ha det som jag har facebook, och det blir det väl in i och för sig. här går jag bara lösa på alla killar som finns ;)

det absolut sista jag vill säga. SVERIGE HAR VUNNIT EN GREN I OS!! we ♥ you Charlotte Kalla! Men vi ska verkligen INTE glömma Anna Haag och Markus Hellner som båda kom fyra, precis bakom pallen!





nya favoriten- thé! ♥




min pappa är så snäll. på alla ♥-dag hade han köpt en present till
"alla sina älsklingar, stora som små". Det var så det stod i kortet♥


Lots of Love and Happiness ♥ Vick





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0