pusspusspusspuss!! anna

HEJ.
Är så trött att jag mår illa. Men annars är jag väldigt väldigt glad. Hade jag vart pigg hade jag inte slutat dansa. Dansade faktist lite på bussen imorse, vi var bara ca 5 pers o alla andra satt lång bak och jag där framme. Hehe alla utom en tant som satt på andra sidan gången. Jag försökte nicka o blinka lite åt henne som en inbjudan att hon gärna fick vara med i min ohälsosamt roliga dans, men hon ville inte.

Nu har jag gjort en artikel om svensksspråkhistoria. Förträngförträngflrträng. Satt kvar i skolan ett par timmar och pluggade biologi. Nu ska det bli jäkligt skänt med lov och att simma imon! YES.

Måste också säga att vi bevittnade en förtjusande konsert i skolan idag. Mycket mycket underhållande och attraktivt. Men nu mina pussgurkor måste jag släcka ett öga på biologin o sen SSSÄÄÄÄÄNNNNGGGGEEEEENNNN♥
AAAaaaaaaaammmhhhhhh

gillar er

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååh...känner mig också otroligt trött...kan kanske bero på mörkret. :/ Men men, ljusa tider kommer snart :)

2010-02-10 @ 20:31:47
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0