Prinsessan och.... ja ingen - Vick


jag tänkte berätta en liten historia.

det är ingen prins/prinsess-saga utan bara en prinsessan som utan något att göra, som skolarbete och träningar, alltid känner sig ensam. men prinsessan har i och för sig alla sina underbara vänner runt omkring sig som hon aldrig hade klarat sig utan. de är hennes gudar och gudinnor som lyser upp hennes dag! men de kan ju inte alltid finnas där, de har sina egna liv och de har sina prinsar. så den lilla prinsessan måste ju klara sig själv och det jobbar hennes själ med för fullt just nu. det var väldigt längesen hon mådde så bra som hon gjorde denna dag men samtidigt var inte tårar särskilt långt borta.

sagan har ännu inte fått sitt slut så ni måste hålla er ett tag till innan ni vet vad som händer.



puss på er ♥ vick the dick
det var längesen jag mådde såhär bra! fast samtidigt mår jag ganska dåligt. har tröttnat på lovet och det har bara gått två dagar! jag har alldeles för mycket tid med mig själv och mina mörka tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0