New stuff!! ~Ida

Vill börja med att säga att kläderna ser bättre ut på än va de gör på bild;)

Vi börjar med JC

Randiga tröjor i lila/svart och Vit/guld.
199 kr st

Var tvungen att köpa två för dom satt så jävla bra!

Lindex
(inte så tantig affär som man kan tro)

Svart linne med guldiga nitar
149 kr


H&M

Jeans väst
179 kr


Svart Kavaj
249 kr


Svart t-shirt
149 kr


Gina Tricot

Tre par trosor
3 st 149 kr (59kr st)


Vitt långt linne
99 kr


Örhängen. svart, guld och "pärlfärg".
79 kr



***Nu till favvo affären***

New Yorker

Svart linne med nitar
99 kr


Svart övertröja
99 kr

(jag vet den ser cp ut snyggare och tajtare på ;) )

Svart över tröja (kort bak lång fram)
149 kr


(denna ser skrattretande ful ut!! men som sakt mysig och så mkt snyggare på!!)


Totalt: 1 798kr
Shit asså fick mkt för en bra penning tycker jag! Tur bara att mama betalar ;) höhö!!

Tror detta inlägget tog mig över en timma att göra pga att jag skrev med 8 pers samtidigt :O

finally klart!!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0