neeej! vick

varför ska det komma mer snö?! orkar det inte...
och nu så ska jag gå ner till min träning i minusgrader och snöstorm...igen. vet inte om jag orkar då jag redan fryser som en nakenhund på antarktis! ska kanske sitta inne och bara dö framför datorn eller tvn resten av kvällen och sen somna i tid? men är jag en sån mes som inte klarar av lite skitväder...? nää, det är jag väl inte. fan också, bara att ta på sig hela munderinger och springa ner. får hoppas på att båda fötterna klarar av att hålla sig på marken så jag inte ligger med näsan platt mot marken.

gud, är bara väldigt trött.

ha det bra så hoppas vi att jag klarar mig genom denna skit ♥ vick
(känner att jag har ett i-landsproblem)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0