MATCH ~ Kajsa

Hejhej
Idag har jag pluggat svenska och spelat match... väldigt produktiv dag! (not)
Men matchen gick bra även ifall jag var hur stel som helst innan, jag gjorde en assist :D resultatet blev 6-2.

Saknar min pojkvän, har inte sett honom sedan i torsdags i lunchkön.. :( alltså jag hatar mig själv men jag får alltid upp tankar om att han playar mig, att han är tillsammans med sin killkompis eller en annan tjej någonstans eller nånting.. jag vet inte. Men jag vet att det inte är så för jag känner ju honom och han skulle aldrig göra så - förresten lägger man nog inte så mycket energi på någon man playar och är inte tillsammans med den i snart 5 månader heller! Så jag får sluta vara så jävla löjlig och ta mig i kragen..
Men om det skulle vara så så kan jag med gott samvete säga att jag ialla fall varit äkta och försökt och inte haft massa fuffens för mig! SÅ DET SÅ!¨

Jaa, what else? nästa vecka ter sig väldigt ljus... NOT! Franska prov, biologipriv, svenskainlämning som känns smått åt helvete och redan dömd till döden men men jag ska inte deppa, jag känner mig faktiskt ganska pepp och att jag ska fan visa inger-jäveln att jag är bättre än så! (hoppas hon inte läser detta :S)

Jag ska snart se på melodifestivalen med två kompisar från grundskolan, haha, vet inte varför jag kollar... Känns alltid så kul innan men när jag väl kollar blir jag så jävla uttråkad och fattar inte att jag ville kolla på den skiten.. Aja, är väl en tradition bara, men i år ska jag nog kolla. Är nyfiken på Salem Al-Fakir ;)

Men nu ska jag gå och vila mig, ska förmodligen upp och gymma imorgon bitti så får spara på mina krafter!

Cheeriooooooos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0