Lördag. Anna

Godmorgon. Jag väcktes klockan 7.
Nu är jag äntligen hemma efter en otroligt mysig fredagskväll. Försökte sova lite nyss med nä sånt går inte alls. Men kan ni fatta att blå express tog EN HEL TIMME? Det fanns inte ens bälten. Men jag hade cosmo så de va luuuuuugnt. Läste att man bara ska dricka MAX en kopp kaffe om dagen, annars blir ögonen torra. Ehhhhhh....
Efter at ha läst om två killars dagböcker minns jag hur mkt jag faktist gillar killar. Nä ÄLSKAR dem! Jaaaa.
Glad för nu känner jag att alla mina vänner har hittat tillbaka till mig och jag till dem. JAAAA.

Men nu ni: Jag har framkallat 50 bilder från diverse år, så ska sätta upp de på min anslagstavla. Allt från mina bästa grannar i Storvreta till en bild från mitt 12-års kalas med två attraktiva (?) brudar på vid namn Lisa & Linda. (HAhahaahahahahahhahaahhahaha)

Nu måste jag göra nåt. pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0