Lisa la mattegeni?

Jag älskar matte och Bengt! Matte make sense och Bengt är FÖR snäll ♥ Love that little blue-eyed peace of pie!
LB^3? för ni som inte fattar (veganen + vegeterianen) Linda*Lisa*Bengt = ♥ hihi

Nä men jag vet att man inte får säga så här för då går det röv på provet men det går faktiskt bra nu =)
Jag är nästan glad =) Känns underbart!! (Kanske är full på oboy...)
Imon är det mys = leggings + pappas tröja + "sovmorgon" =)


Fattar inte själva skämtet, men men. Vem bryr sig?


Hittade en bild på Linda som liten he-he

Linda och anna matar varandra med veggo-mat i våran nyaste kollektion underkläder =)


Japp, så här ser det ut när man inte vart hos tandläkarn på nåra år... *host* linda *host*
Min passion (förutom ditt horn hehe) är att retas ♥ särskilt Linda mohahha

You got that RIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

love ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0