Lisa funderar

Jag håller just på att se John Tucker must die med sjukligt snygga Jesse Metcalfe där han spelar en kille som dejtar massa tjejer samtidigt och flörtar med allt och alla. Sen kommer en tjej som spelar svår, kommer inte ihåg hans namn, nekar dejter för att hon har annat att göra, spelar mystiskt och svarar inte på några frågor på "riktigt" till exempel:
- Whats your story?
- It's still getting written.
Fattar ni vad jag menar? Men egentligen, vem gillar sånt? Jag hade blivit skitosäker och rådissad om killen jag ville som i detta fall gå på dejt med inte kom ihåg mitt namn eller inte "svarar" när man snacka med honom. Jag fattar inte vad som är sååå spännande med att bli dissad? Känna sig töntig? Är det kul? Jag fattar fan ingenting. Min kille ska fan vara den fetaste tönten jag kan hitta! (Då menar jag ingen data nörd med 30 extra kilon och finnar(även om det kan vara snyggt hehe)) Han ska vara sådär gullig och säga vad han känner och inte vara mystisk! I am a simle girl hehe! När man väl vet att den andra är intresserad kan man väl retas lite och så men inte spela svår, det är inte min bag haha (anna kommer du ihåg hehe)

heeeetingen!

love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0