skor, Elina, boyfriend shirts, Linda

Damn så snygga.

nu har jag och anna trallat ner till bowlinghallen. vi fick bowlingskornaskorna gratis. gul-blåa med snörning. så coola. ni får se mer på måndag, och alla andra dagar hehe.

snart ska jag gå o möta Illan, cant wait!
jag längtar efter att höra vad du kajsa o din bff gjorde på alla <3-dag.... hehehe. vi vill inte ha detaljer. vi vill ha detaljerade detaljer som beskriver detaljerna.

jag har kommit fram till:
att jag känner mig som sexigast, bekvämast och gladast när jag har på mig svarta leggins och en stor, fluffig skjorta. jag älskar det. 
tur då att jag har köpt en ny ((?)anna hehe) blå och vit skjorta!!!!!
och jag har officiellt slutat med mascara i skolan. jag menar vad är meningen? man tappar massa ögonfransar för att se bara lite piggare (snyggare, fräshare, levande) ut.

älskar denna skjortan och glasögonen!!!





många pussar och tall-på-röven-kramar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0