linda: doing the weehaa!


Läget darlings?

I´m doing the kitchenfloor!!!  dansar-sjunger jag med alla mina moves och headbangings med hög grym musik i köket!, och självfallet med kaffet i handen!  and i´m baking rabarberpaj!, jammijamjamm!

AAAAHHH!!! ensam hemma - inga störningsmoment hemma än... <3

SÅÅ GLAD BARA!!! skrattar åt mina skämt jag tänker i huvudet, skrattar åt saker vi gjort, DANSAR!! LYCKLIG!!!
hittade en låt som e skitgrym, VICKAN? du kommer speciellt älska vad dem heter... hehehe. NU fattar jag vad det kommer ifrån.. aahh..

Kolla in:
chumbawamba - i get knocked down
Alexandra Burke - bad boys

ne nu har jag moves att utföra och some baking to do, rabarberna kommer flyga!! 

Later honeys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0