Liiiiiisa - konstig..

Är det bara jag som inte riktigt gillar att prata med folk över internet på chatter och sånt? Asså jag suger på det, allt känns då onaturligt på ngt sätt hehe Är väl bara jag som ärkonstig as usual..

Såg ett jättehemskt program om killar som hade DMD; Duchennes muskeldystrofi (bara killar som kan få det eftersom den sitter på X-kromosomen...:P) Musklerna förtvinas (översättning till veganerna/Ida bryts ner långsamt) tills dem dör, lever oftast bara till 20 år. Skithemskt att se.. En kille sa en asbra sak! De demonstrerade för att forskare skulle lägga mer pengar på att få fram botemedel till dem.
Killen sa då att det var konstigt hur de kunde lägga så mycket tid och pengar på sjukdomar orsakade av rökning. De som får sjukdomar av rökning har vållat de själv, killar med DMD kan inte styra över det eftersom det är en genetisk sjukdom. Bra sagt!
Förstår inte hur människor som vet att de ska dö inom ett år fortsätter orka kämpa för att komma in på universitetet osv. Verkligen beundransvärt tycker jag!


Ett litet skämt jag läste ngnstans ganska tråkigt faktiskt ;)
Vad gör man för att få Lady Gaga riktigt sur?
Svar: Poke her face, hehehe


love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0