IT's Pink People. anna

KAN NI TÄNKA ER?
Jag har satt på en maskin tvätt med mina skjortor, handtvättat (?) en kjol, plockat ur diskmaskinen, städat och LAGAT MAT SOM JAG ÅT!! YESBOX. Har tillockmed övat på min sång som föröverigt gått åt helvete de senaste veckorna. Vet inte vad jag ska göra åt de.. eller inte göra hehe.
Nu har jag bara läsat cosmo i soffan. Väldigt tillfreds med mitt liv. Snygg är jag oxå. H E H E. Men det kliar som faen på halsen.

Sen vill jag förmedla ett viktigt budskap. Jag GILLAR killar i rosa. Wear more pink!


Filmen var jättefin och det var en underbar alla hjärtans dag.



OKEJ, det kanske e för att jag gillar KILLEN oxå

Måste snart tralla ner till brevlådan igen, sist hade inte posten kommit och jag väntar på min beställda Vecko Revyn. KOOOOOMMM TILL MAMA

Vi hörs nog igen. OK? Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0