hmmm vad? ~Ida

Jupp va ska man ha på sig idag då? Hade ju helst velat ha ngt i stil med dessa:



Dessa hittar ni här>>

Men tyvärr är inte detta något som finns i min gaderob. Får väl bli de vanliga leggings, vita linnet och (de icke vanliga) min nya svarta övertröja! Kanske lägger ut bild på de sen om ja g orkar....

Idag hade jag förövrigt planerat att sova ut länge! Men så blev de inte eftersom pappa ringde hem, varken jag eller min bror orka svara för vi visste att han skulle säga att vi skulle ut med hunden -.- Så vi ligger kvar, men han är inte dum och ringer sedan på min mobil som han vet att jag alltid har med mig så va bara att svara. Morgontrött som jag är drar jag till med bortförklaringen: -Jag kunde inte svara för mitt ben krampa! va nog de sämsta jag kommit på höhö

jaojao cya soon G6<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0