Helvede!! ~Ida

Vill börja med att säga att jag hade feting kul igår! Herrejävlar asså (Y)

Men denna fula lördag har inte vart lika najs....
De va iofs fett nice att jag fick åka med Jakob och dom in till jobbet eftersom bussarna inte gick. Asså Jakob ska fan få fett med cash av mig så mkt som han kör :O Väl inne på jobbet får jag rusa till toan och spy(fräsht Ida), men mådde sedan bättre. Kom väl samanlagt 3 kunder och en som köpte..värt? NEJ!
Sen skulle man hem efter 2 timmar åt helvete. Jakiz och dom var tvugna att lämmna LANet pga rasrisk. Så fick åka med dom hem. Men inne på wuffes vägar var de inte skottat utan en jävla massa snö...så där satt vi fast med bilen!
när vi kom loss kände jag att de va lite riskabelt att köra in på mina trånga vägar så jag hoppa av vid busshållplatsen.
Vandringen hem va de värsta jag vart med om på länge xD Men kom hem tillslut och håller fortfarande på att tina upp hehe

Nu blire film fifan!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0