Haj ~Ida

Idag inhandlades Miikz 20 års present den kosta över 400 och glidmedel på de :P Så blir ca 60 kr var att lägga!
Men va är de nu vi har köpt? höhö
Fanns inga barbara kvar, förutom en för 1500...där va de delaljerat med fin fina saker men priset hindra oss!
Men vi hitta ju ngt som uppskattades av nästan alla killar. Hur ska man då beskriva den...jag gör de på de lätta sättet och säger "fitta på burk"!

Sen glömde jag ju av att jag hade träning i tisdags...så de fick bli en kort power nap och sen åka och träna idag!
För er som vill veta så använde vi nya redskap och börja även träna en ny muskel. Den nya muskeln va bäckenbotten(?)muskeln rent ut sagt "fittmuskeln".

Här får ni en liten bild på mig med min älskade<3


Ha de kanon så syns vi imon G6 <3 LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0