Gissa ordet! anna

* Anpassa utrustningen
* Ta med en extra liten ryggsäck
*Ta med plastpåsar
*Glöm inte:....
*Godispaus
*Tala om för ngn vart du ska (ahahahhahhahahahahhhahahaha....)
*Läs på om kartor och leder

VANDRING!!!!!  Yeah

Läste i Elle i ett stort fett uppslag om vandring! Alla tips vi kan behöva :))

Jag sa så sent som igåtkväll till tönten att skidor inte e min grej. Inte Hemsedal heller (eller kanske om det ligger i Norge hihi)
Då vill jag hellre weekend till sol. Eller något annat. Föresten så har jag nog sommarjobb (efter mina tre veckor i Spanien med favoriten ;)

NU har jag lagat mat, diskat, dammsugit och skakat rumpa till musik på volym max. Goood girl! Provar mina skojortor nu.

Denna klänningen är nog bland de finaste jag sett. eller hur?


NU ska jag se lite OTH sen greja. Woho

Pusspussx7


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååh...älskar också Elle :D<3

2010-02-23 @ 18:54:02
URL: http://emzablogg.blogg.se/
Postat av: Anna

älskar dig emelie

2010-02-23 @ 23:46:40
URL: http://generationsex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0