garvar ~Ida

Sitter och garvar sönder på felsms.com! Denna va ju skrattretande ful asså!

Till: Micaela
Sms:
Hjälp mig, du som är veterinär (eller vad fan du är)! Jag är hemma hos Micaela och hon drog för att köpa cola. Då tog jag upp hennes hamster men sen tappade jag den så nu ligger den livlös på golvet. Vågar inte rör den. Hon kommer om en kvart, så svara jävligt snabbt. Vad ska jag göra?
Svar: Haha, askul Anna!

Förklaring: Ja, som ni ser så skickade jag fel, men Micaela trodde inte på mig. Killen som smset var menat till svarade aldrig och när Micaela kom hem fick hon en chock och drog till veterinärkliniken i stan. Hamstern dog, och hon hatade mig i flera månader efter...

Nu ska jag se på Taken eller Into the blue!! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0