feber, matstrejk, fest - vick



God mitt på dagen till er alla!

Skrev ju ett inlägg igår där jag diskuterade hur jag skulle klara av att ta mig till och från träningen i snökaoset som rådde. Det blev ju inga direkta problem för efter att jag skrivit det dröjer det en sådär 10 minuter så sitter maten i halsen och jag börjar känna febersvallningar. Så min kväll blev en ständig kamp mot illamående och kyla eller värmen istället för ett springa efter en boll. Fast nu i efterhand hade jag hellre tagit kylan och snön än den här jävla natten. Har inte sovit ordentligt utan farit runt som en dammboll i en orkan. Är inte jättepeppad på fest men vill öndå gå som tusan så alla G6 därute, ni klarar er inte undan mig ikväll ;) däremot ska ni nog hålla er undan från mina drickor och min mun! blir inte så bra annars skulle jag tro...

men nu ska jag nog försöka trycka i mig en macka eller nåt sånt. kan ju inte komma på en fest efter att ha fastat i ett dygn!


så på med partykläderna (alltså vad som helst utom mjukiskläder!) så ses vi ikväll! ♥ vick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0