FAAAAAN!!!!!! linda.

LISA!!! Du lovade ju att ALDRIG berätta!!! aldrig. u promised!!! du lovade att ta med dig den hemligheten ner i graven, och just då kan du berätta för maskarna som knaprar och äter på dina inälvor och ben. nu vet jag ju inte om jag vågar ta med bilderna och VISA dem... jag blir faktiskt rädd ända in i ryggmärgen.

och anna din vattentäta jävel.

nu ska jag nog gå o spåna på vad jag ska ha på mig imon... hmm.. blir nog det största, mysigaste jag kan hitta. förfallen? jag? bullshit.
Jag vill vill vill vill vill vill vill vill INTE göra svenskan. vrf försöka när jag vet att jag aldrig kommer hinna bli klar. och då har jag inte räknat med timmarna, dagarna, evigheten det kommer ta innan jag fattar hur man länkar o sån shit på hemsidan. datacrap är inte min tepåse.



ja.. ni fattar... berättade jag att igår när jag satt o skrek svordomar framför datorn pga. sv. upg. så gav mamma mig telefonen helt plötsligt med en medlidande min, då var det mammas kompis dotter hon hade ringt för att hjälpa mig manövrera google... asså seriöst mamma? google? hon har höga tankar om mig den kvinnan... men jag förklarade läget o det tog inte många sekunder innan jag o dottern satt o skrattade åt mammas icke funktionella datakapacitet.

ärftlighet kan vara en bitch sometimes...

nu ska jag nog ringa anna o klaga lite o se om hon fortfarande lever. KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0