DET ÄR ETT MIRAKEL!!!!!!!!!!! Linda

HERREGUD!!!! NI KAN INTE UNDER INGA OMSTÄNDIGHETER GISSA VAD JAG GÖR JUST NU!!!! DET ÄR HEELT OTROLIGT!!! HALE-FUCKING-LUJA.

just nu sitter jag o laddar ner en film. LADDAR NER. EN FILM. SJÄLV. MED HÅRET I BEHÅLL. kan knappt förstå det själv.

tack vare att ida under ett många antal kritiska timmar på telefon och fb hjälpte mig genom detta träsk. det var bland det tuffaste jag varit med om, herregud vad tufft det var! men tillslut lyckades vi!

ida du har ett tålamod av guld, nej av diamanter! den kolkedjan är en tuff nöt att krossa... TACK IDA!!! <3 <3<3 TACK


PUSSAR PÅ ER DARLINGS, O EXTRA MÅNGA PÅ DIG IDA
(trots att du gjorde det där ************' igår kväll.... payback hehehehe, akta så ingen förföljer dig hem...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0