Dags att ragga? anna

Jag har faktist gjort lite på svenskan. Men mest legat i sängen med cosmo och kaffe. Läste om killarnas NYA raggningsmetoder, hahahhaha! Verkligen verkligen underhållande.

Vill ni veta tips dom får från en coach?

1. Ditt utseende spelar ingen roll, utan det är vad du gör med det.

2. Istället för att försöka få hennes gillande, ge henne ditt. Sedan tar du bort det, och sedan ger du det tillbaka igen. Det kallas att flirta. (WTF?!)

3. Kvinnor gillar snälla män. Vad de inte gillar är mesiga killar.

4. Det räcker inte att du är dig själv. Du måste vara ditt bästa jag. (det bästa jag nånsin läst)

5. Lär dig se skillnad på intresse och artighet.

6. För att vinna en kvinnas hjärta måste du vara villig att förlora henne.

7. När en kvinna som du brukade träffa plötsligt ringer dig brukar det betyda en sak. Ring tillbaka innan någon annan gör det.

Nu orkar jag inte skriva fler, men de är som sagt väldigt väldigt underhållande.
Har satt upp korten jag framkallade, men alla fick inte plats =( Tur de, låt mig bara säga att jag har en otrolig förmåga att växla från småsöt till groteskt motbjudande.



Men bara lugn Linda, självklart tog jag inte ner din fina teckning, den åkte upp på dörren! heheh



Pusselipussar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååhh, stämmer precis ;)..

Haha...är vi med på något av korten?? Haha...tror nog nästan det..;D

2010-02-07 @ 18:32:58
URL: http://emzablogg.blogg.se/
Postat av: ANNA

ni är med på flera av korten! ;) puuuussss

2010-02-07 @ 18:56:04
URL: http://generationsex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0