chaaaaa ~Ida

Hmmm jag har brist på saker att skriva :P Ni langar feta inlägg om heta hunkar med mer..men jag är inte så insatt i snygga-kändisvärlden. Visst är dom heta men vafan insidan som räknas ju, eller hur? (A)!
Eller största anledningen till att jag inte gör ngn hunk special är för att jag inte kan ngra namn på dom...inga skådespelare heller för den delen..

Va ska jag då skriva om höhö

Jag längtar som du vick också till hemsedal :D kan ju visa liten del av min packning som jag ska ha med:

1. Kycklingdräckten i skidbacken är ett måste!


2. Hjälm är ett måste!!


3. Mina sexiga pjäxor måste ju bara med, ngn som vill låna?


Ne nu ska jag inte avslöja all min awsome packning!!

Hare götttt!!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0