buttfuck - vick


sitter här än och har väl lite småtråkigt. gjorde iaf ett test på blogthings igen, eller detta var inget direkt test egentligen. menmen. jag kollade upp vad som hände det året vi föddes och jag kunde inte låta bli att skratta samtidigt som jag tyckte så synd om denna personen. texten lyder - 'Amy Fisher, the "Long Island Lolita," is arrested for shooting Mary Jo Buttafuoco on the front porch of her home'. ingen konstig händelse men om ni är en G6 så har ni väl ända reagerat på hennes efternamn? om inte kommer det igen- Mary Jo Buttafuoco. Stackars sate som får heta nåt sånt. i mina öron hör jag bara Buttfuck sagt av en italienare. känner ni det, buttafuoco!

hahahahah! antagligen bara jag som skrattar åt det :P

ha det kempegrejt ♥ vick




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0