Borde inte - Vick


Halloj!

Borde inte skriva detta men blev precis klar med en text och är smått frustrerad så behöver en paus så då skriver jag ett inlägg :) 

Denna dag har varit mycket produktiv än så länge. Eller kanske inte. 
1) Har skickat ett meddelande till J efter att han skickat från Italien. Skrev att det var trevligt att han ville höra av sig men att inte slösa mer pengar på att skicka sms till mig utan njuta av resan. Skrev även att vi får höras när han kommer hem. Detta var ett steg i att få honom att inse vad jag vill och känner men tror ni han fattar?! NEJ! Trögaste killen ever som inte ens ser en diss, om än en snäll. Nu måste jag skriva något annat och hade tänkt säga att det kostar pengar för mig men smart som jag är (inte) kollar jag upp vad det kostar och då ser jag att det är samma pris som om han skulle vara i Sverige, 19 öre. Då får jag dåligt samvete så har inte kunnat svara än...

2) Bestämt att jag ska tatuera mig när jag är 18. På sidan av foten ska det stå ' Om du vill älskas, älska' på latin, alltså 'Si vis amari, ama'. Eller 'Av inget kommer inget' - 'Ex nihilo nihil fit' men det ser så fult ut så tror inte det... Kan även vara ' I det oändliga' - 'Ad infinitium'. 

3) Snart skrivit en till text i Svenskan, eller iaf snart börjat ;)

Men nu ska jag bre några mackor till eller hämta en frukt och börja med Språksociologi.

Ab imo pectore, Vick ♥ 

(Kanske blir det citatet istället... betyder ' Av hela mitt hjärta')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0