big questionmark! Vick


Toodiloo!

Lördag förmiddag, har pluggat i en dryg timma redan. Orkar verkligen inte! 
Aja men tänkte att nu förtjänar jag att gå in och kolla på facebook. Kände mig ganska bra ändå för har nu skrivit om artikeln om ortnamn då den inte sparades den förra jag gjorde! Men ska inte det förstöras? Jo, för när jag varit på Facebook ett tag ser jag att min morbror puffar mig. Vad fan är puffa?! Ska man puffa tillbaka eller är det något negativt? Nu känner jag mig så himla korkad så jag vågar inte vara kvar på Facebook längre. Och nu ser jag att Gustaf i klassen puffar mig också! Va fan måste alla göra det bara för att jag inte förstår vad det betyder?! Nej nu ska jag fan i mig puffa tillbaka... 


Ha det super så kämpar jag på med mitt puff och svenska problem!

Lots of Love och Lycka ♥ Vick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0