Alla pussar jag har! anna

Idag hörni, ALLA HJÄRTAND DAG! Här hemma säger de "grattis", men jag fattar inte varför? Ikväll blir det fika i två timmar och sedan bio med girls and boys.

Igår, jag kan knappt skriva nåt om Eric Saade. Kunde inte titta på honom mer än ett par sekunder i sträck. Fast det gick på ett annat sätt..... men jobbigt att behöva byta trosor hela tiden. NU FATTAR ni kanske vad jag menar med mörka killar?! ååååååååhhhhhhh

Trodde jag skulle vara lite på halvdant humör idag. Men är på prima humör! DET ÄR JU KÄRLEKENS DAG HE HE! Nu ska jag pussa på varenda människa jag ser!! Hoppas jag träffar på mina pernsiönärs vänner vid busshållsplatsen. Men just ja jag ska tvätta håret oxå. Fräscht är dagens nyckelord. Nej, det är mysigt! Aahh jag gillar dagen. V E R K L I G E N .



Jag kanske ska måla läpparna röda så jag kan se hur många jag pussat på? Å så att de jag pussar på har bevis? hihih






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0