7 februari 2010 - Vick



vill bara tillbaka till de dagarna jag hade på Gran Canaria i höstas! Var de bästa jag haft på länge och all snö gör mig deprimerad. Okej, kanske inte snön men känslan av att tiden står stilla och inget händer, känslan av att jag kommer vara sjuk hela våren och att skolan aldrig kommer ta slut. Den har fan tagit över mitt liv, mina tankar och min lycka. JAG ÄR GIFT MED SKOLAN!!! Hemska tanke :( 

Idag har ajg skrivit om latinet, börjat med språksociologin och gjort lite layout på hemsidan men wtf, allt går åt helvete. Av fem ord jag skriver är tre felstavade och jag har tröttnat på att gå tillbaka och rätta dem. Jag orkar egentligen bara se på TV men har ändå lyckats åstadkomma två fullt ätbara maträtter idag. Till lunch blev det en omelett med mackor och sen gjorde jag en helstekt kyckling till mig själv. Eller aah, jag åt den ju inte själv såklart men det var ett jävla springande fram och tillbaka där i en dryg timma för att kolla så den var färdig och sen när jag precis satt mig för att äta ringer telefonen och jag får springa igen.

Nu ska jag ta min andra kopp te för dagen tror jag och sen totalt fullkomligt skita i svenskan och istället se på Smokin' Aces!

Sov gott ♥ er Vick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0