Scared ~Ida

My Day höhö

Dagen börja med att köpa fet götte påse för att överleva jobbet, dvs inte somna.
Sen hem och ut och springa och prova nya appen på mobben. feting nice, nu ser jag hur lång jag springer, tid, kalorier och en kartbild på min runda (Y)
(hade tänkt lägga upp en bild på de, men nu funka inte de -.-)
Sen va de bio med Kajsa, Erik och Max. Kommer inte ihåg va filmen hette, men titans ngt och handlade om gudar. Såg den i 3D, riktigt fräck men den va la sådär.
Sen kollade jag och Max på the orphan, vilken jag inte skulle sett med tanke på att jag skulle cykla hem sen. Handlar om en unge som dödar olika människor och är allmänt läskig.
Tog bussen hem vid 03.10 och sen börja något av de läskigaste i liv! In i skogen(!) försöka låsa upp cykeln i mörkret och sedan i panik hoppa på cykeln och trampa som en dåre. Som grädde på moset har växlarna rostat sönder så den är bara på 1:an, har nog aldrig trampat så mkt.

Det jag ville säga med inlägget var ATT JAG LEVER!

04.08 nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0