Min Zac Efron

HEJHEJHEJHEJHEJ



Igår däckade man ju halv 7 i vardagsrummssoffan framför Tv:n. Sov till halv 8 på morgonen, slängde av mig kläderna och la mig i min säng. Kan ni gissa hur många timmer jag sovit? Nä men gick upp vid nio. Hahahah otroligt skönt! Jag som brukar ha öronproppar för väcks av minsta lilla fjäril som flyger utanför fönstret, kunde sova mig igen allt slammer och tjafs från köket!

NU har jag sett på GG (Gossip Girl -jag fatta inte heller först) och hängt in mina klänningar i nya garderoben! HÄLGE

NU NÅGOT ASKUL!!!!! läste i en gammal Vecko Revyn, "10 saker männen inte förstår sig på hos kvinnor", bara lite utdrag för orkar inte skriva allt;)

*Du är besatt av förvaring
:.. "ni vill ju förvara hela era liv i boxar och lådor, gärna på "jättesmarta outnyttjade ytor", och vi kan acceptera det. Men när vi måste inkalla specialstyrkan för att ta oss igenom kalsonglådan har det gått för långt. Det här är ingen lägenhet längre, det är Tetris".

*Du vill att han ska vara lagom svartsjuk: ..och då vill jag någonstans mellan, "nävadåraå? Hon får väl hångla med andra snubbar om hon vill, jag litar på min tjej" och "Jaha? Och den där killen då? Varför kollar han in dig? Ja jag skiter väl för fan i att han är åtta år gammal, han ska FAN inte glo på MIN TJEJ!" att någon specificerar exakt vad lagom är. Tack" 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHA!!!! Killar killar killar. Så sjukt underhållande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0