MäTt - LiSa

Japp nu är jag mätt som ett as men ser fram emot att dela en B&J med Julle och kolla på "Bilar" sedan ;) Min lilla lilltå som har en skinnflik löst mår inte bra... Skinnfliken har antagit en likvit färg och jag vet inte vad jag ska göra? Klippa av den, låta den vara kvar, ignorera fullständigt eller med ett snabbt ryck bara slita av den? Svårt val asså, lutar mest åt ignorera hållet...

Nu ska jag ha ett litet "confession" igen:

*det bästa samtalsämnet vid matbordet är repliker ur filmer. Typ "Damn you Roger", "A liiiiittle bit of problem", "My baaaalls" osv kan säga att jag och min syster kan hålla på 4-ever och resten av familjen blir galna hahhaa

*Jag tänder på Matthew McConaughey, han är sååååå (hehe) het! 
KOLLA IN DEN RUMPAN!!!!!!!!

jag dör lite...

omg...

*Jag är nog lite kär i kärleken, att det är så fint att hålla handen, kramas och titta sådär fint på varandra men egentligen pallar jag nog inte att ha en pojkvän. Allt verkar så komplicerat... Trivs bra med er tjejer hehe ;)




*Lil Wayne är cool som faen! HETA tattos!


* Jag älskar att kolla på romantiska komedi-tönt filmer, ääälskar dem!

*Jag hatar när folk har kul på andras bekostnad, ibland händer det ju bara men jag gillar det inte.

*har alltid stökigt på mitt rum, spelar ingen roll om jag städar det 5 minuter senare är det lika stökigt igen -.-

*Älskar Ben & Jerry's ;)


love ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0