BIB - Lisa

Bitch Is Back! Hell yeah!

Hemsedal var najzzz det enda jobbiga är att man är cp-trött och opepp nu efteråt och jag har ÅNGEST inför att packa upp min resväska :O :'(
sitter just nu oc klämmer i mig det absolut sista godiset och nu kommer det ta ett tag innan jag blir sugen igen NAT hehe Im da fatto number 1 =D Åt pizza alla dagar i hemse =O
Det enda "roliga" att berätta är väl att vi (jag,vic,ida) första kvällen var på en fest och träffade en i trean på TE-programmet på aranäs, en innebandy-domare och att vi sedan blev utkastade. Det var typ den enda actionen vi fick hehe Det var en chillsemester :D:D Jag gillar'T

Imorn blir det au pair möte kl 13.00 i gbg, läskigt! Hon ringde när vi var i Nörge och då sa jag att jag och Ida kommer så nu måste vi ju göra det med hihi ;) fick just reda på att kära Susanne har vart au pair i LA och hon rekommenderade stälet men tyckte inte att jobbet var så kul men att alllt annat väger upp typ ;) Jag tror iaf att det kommer bli fett :P


Los Angeles vs. New York


Är nog faktiskt mest sugen på New York, typ bestämt mig faktiskt :D


Central Park


Statue of Liberty

City Hall

Central park, Love it already ;)

love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0