Amo el sol <3 - Lisa

Tjolla!
Idag är det sooool och jag absolut äskar det!
Va ute på en långprommenad med doggarna, gick till havet, myys!♥
Jag och Gerle var ju pro:s idag på kemin med hehe ;) åkte buss hem med honom sedan med, han höll med om att bytet är f1 jobbigt :P
Nu ska jag snart och rida, orkar inte men det är ändå kul haha! Vickan kunde tänka sig att jag var en bra ryttare (ridare?) på båge hästar och andra? hihi Thx M8! :D
Just nu ligger jag och myser i min dubbelsäng ;) vi fick en enkelsäng av en kompis så jag satte ihop min säng med den och voliá en dubbelsäng, men vet inte om jag ska ha det så, den tar ju sjuuukt mkt plats men det är ju mys också. Tänker bara på min och Idas mysiga nätter i Hemse<3 förutom spottandet, snarkandet och knöket var det ju faktiskt riktigt mys...

Det var ngt jag skulle skriva om men kommer fan inte på vad det var :O:@ fett irriterande! Aja skitsamma måste dra nu :D

(För att glädja Anna & Linda (som aldrig är inne på bloggen men ändå kan ju glädja Anna lite iaf) så glöm inte av att spetsa öronen lite extra på spanska ifall vi har ett trevligt litet NAT - prov på ons :'(!!! SERIÖST JAG DÖR HELLRE!)

love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0