18-års fest - vic

Tjo!

Snabb status-uppdatering: Förkyld som fan, glad ändå, försöker fundera ut vad Vadet ska gå ut på.

Men till det verkliga ämnet. Som ni kanske vet, eller inte, fyller vi G6-tjejer 18 i år. Fem av oss fyller i sommar och vi har diskuterat en gemensam 18-års fest. Jag tänkte bara saga som jag sagt tidigare, tema är väl det som gäller? The location is set, my place, vilket för tillfället är det viktigaste :) 

Jag och Kajsa fick dock en idé på vad temat skulle kunna vara. Vad säger ni om att man ska ha på sig yrkeskläder av nåt slag, men på porrigt sätt. T.ex. en sjuksköterskadräkt från Martin-Shop eller vara byggarbetare med korta jeans shorts och endast en arbetsväst eller så över BHn. I like the idea men självklart bestämmer vi tillsammans!

Nu ska jag kurera mig med hjälp av psykologi böckerna, körkortsteori och Adam Lambert :)



kanske en sexig nurse (jättefin jag vet)...



... eller en lite polis




Är det inte detta vi vill se av killarna?



Mmm! En kille som lagar mat är väl något alla tjejer önskar sig?! "Kiss the Cook" - no problem!


Hehe, think about it girls ;)


Pusshej ♥ Vic





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0