YO i snöyran! - Kajsa

Hej alla glada julälskare!

En grej jag bara älskar med årets jul är att det finns snö!!! Riktig snö! De senaste åren har jag känt att när jag får egna barn kommer det låta såhär vid juletid;
"Nää, på min tid, när jag var liten, då hade vi minsann snö till anklarna! Ja, det må jag säga, det var tider det!" och mina barn kommer häpna med hakan nere i knät och avundas för de har då aldrig sett snö!
NEJ! Den hemska synen ska bort och tack vare snöfallet iår verkar det som att det blir en vit jul - YIPPIE! :D

En sak jag inte gillar med årets jul är dock att det känns inget speciellt... faktiskt inte. Det känns som en annan dag i december bara :/ lite sorgligt, men det är nog för att mina föräldrar har tröttnat ganska mkt på julen och om de inte orkar så blir det ju inte så mkt jul för oss barn.. lite sorgligt :(

En grej som jag hatar med gymnasiet, gymnasiet som jag annars älskar över allt annat typ :p (alltså gymnasietiden!)
Man måste plugga på lovet!
Serri!!! Asså jag har blivit mer chill än vad jag var innan men jag menar, seriöst! Ska vi ha ett Fysikprov på alla kapitel veckan efter vi kommer tillbaka från lovet?!
IT'S CRAZY!!!
I alla fall, varför jag känner mig så himla stressad med plugget är för att jag ska iväg på söndag :D till Hovfjället med killen - första resan tillsammans! Ska bli superkul att bo med honom i några dagar, mkt sex förhoppningsvis xP hehe
Nej, skämt åtsido :) men det ska bli kul för han ska lära mig åka skidor och jag ska bara slappna av och njuta av att vara nån annanstans.


Förresten, vill några av G-6 tjejerna leka snart? :D Shoppa på mellandagsrean?<3

Puss på alla söta tomterumpor,

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR önskar KJ!
:)



Denna bilden har inte med nått att göra, men här får ni nått att sukta efter i vinterkylan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0