YEEHHAAA!!! - LINDA

SNART GODMORGON PÅ ER ALLA SEXUALITER DÄR UTE.

tjejer, Elina har accepterat vårat affärsförslag. ElinaNilsson, THE hot-innebandy-skiller-killer har gått med på att lära upp oss hopplösa master-of-desaster-hak om allt vi behöver kunna för att knäcka rötterna på våra motståndare nästa år på INNEBANDYNATTA!

ja,
och om innebandy då så klart...

Hennes kommentar om hela spektaklet spirar av positivitet och euntisasm, Elina: jo Linda det kommer bli jätte kul att FÖRSÖKA träna några noobs i 30 grader minus på söndag.

Ja som ni alla förstår så kan hon knappt vänta. vi börjar redan på söndag så börja redan nu mentalt förbereda er, jag har fortfarande psykologiska ärr sen hon försökte lära mig spela fotboll...
Ne men vi uppskattar verkligen av hela våra kroppar att du ställer upp!!! Dagens ROS: till Elina den fina.
lisa? så-snygga-jag-kan-inte-hålla-mig-i-styr-killen på innebandynattan? japp... kroppstacklingar o sexuella trakaserier... det är allt jag har att säga. och du på tvillingarna o kalkonen? 

  PUSS på valfritt ställe från mig :))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0