@"!X?\?}0=€$¤£#!! ANNA


Goderkväll.

Har studerat kemi. Det är ytterst intressant. Ger en induviduell förkovring. Utvecklar intellektet. Det har lärt mig att utveckla ett sinne för förnekelse:Jag har gjort vartenda kapitel. Räknat alla uppgifter. FÖRSTÅR ALLT. (hjsf757587%/(eDUHR8784HE7T45H/(&()585)=@£{$}]]$£[}SFHOIAEF JAG SKITER I KEMIN!!! JAG VÄGAR!!! jag tänker fan inte sätta mitt lilla arsle i aulan för kursprovet!!!!! )

Idag har jag lagt all energi på att inte göra kemin. Lagade t.o.m nästan mat!! Funderar på att vattna min " blomma" snart. Den brukar alltid vakna till liv när jag gör de, men i somras när jag vattnade den gjorde den inte riktigt det. Kanske hade jag i för lite vatten :S Det jobbigaste med att ha en "blomma" är att varje gång jag dammsuger börjar dammsugarn tjuta för att den fått i sig för mkt blad som fallit från "blomman".




Förr i tiden var "blomman" full av liv och blad. Det var den vackraste växten i hela världen. Men snart, kanske jag inte ens får syre från den.... To be  continued.

Kanske mina sista pussar..
PS. Till alla ni sexkissekatter där ute : VEM RINGER IKVÄLL!?!?!?!?!?!?!? No tengo numero y no me gusta pago dinero mas mucho!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0