Vicks mus har sprungit sin kos

Nja kanske inte riktig musen men min musa (lät lite mer intressant med mus)... jag har ingen fantasi kvar! Jullovet gör att hjärnan hamnar i koma och jag orkar inte mer! Men imorgon blir det i alla fall lite hederligt arbete (eller hederligt och hederligt...) för far sin. Sen en träning och lite fysik. Försökte mig dock på fysiken redan idag men det slutade med att jag gick därifrån med små horn stående ur pannan och en röd svans därbak.
Det jag behöver nu är nyår. Längtar efter drickan, folket, musiken och sist men inte minst killarna och det som kommer med, lite gammalt flirtande och lekande.

Guys, beware for the G6-gang! (alla förutom Kajsa då) 

Vi får hoppas de kan väcka mig (och min mus, fast jag hade inte tänkt gå in för ett one-night-stand!). Behöver någon annan att tänka på just nu och det hoppas jag att det kommer komma. Fast hinner tyvärr inte med en pojkvän så det får stanna till nyår.

Men nu ska jag gå och se på film igen, den andra Sagan om Ringen påbörjades ju igår men då jag ska envisas med att somna framför den så får jag väl se färdigt den ikväll. 

Mina sista ord blir 



Minns gårdagen
Dröm om morgondagen
Lev idag








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0