Vick är tillbaka från Fettis-helgen!

Hej på er alla i vintermörkret! Nu var man tillbaka från staden som kallas Västerås och en otroligt rolig helg. Kan ju börja med att natten innan resan blev 4 timmar lång och tågresan var ett enda pluggande. Men tror jag förstod minst 50 gånger mer än tidigare, och alla som då kan lite matte vet att 50*0 = 0. Aja, när man kom fram gick man då till det smutsiga hotellet där man skulle sova, fast inte fick man stanna där för nä, då var man tvungen att gå tillbaka till stationen och sedan till arenan som förövrigt låg sådär en mil från stationen. Så vi börjar gå när vi inser - Fuck! Det är två timmar kvar till matchstart och vi får inte mat förrän om åtta timmar! Måste äta och vad passar då inte bättre än Donken? Så blev en slemmig, gummiaktig och äcklig hamburgare med liten Cola till mat för 20 kr. Sen fortsätter promenaden till arenan och samtalsämnet... pojkvän och sex! Vi snabbspolar förbi matcherna, pizzan (lika äckligt som Donken) och promenaden till när vi alla är tillbaka på vårat hotellrum. Godiset är uppe, drickan ( i mitt fall vatten) och spelet står på bordet. Vi pratar och efter en stund kommer tjejerna från rum 305 in och vi förflyttar oss till sängen där vi tar upp partyspelet "Jag har aldrig...". För varje sak man har gjort ska man dricka en klunk och jag kan ju bara säga att jag var så jävla kissnödig men hade problem med att gå på toaletten! Kvällen slutar kvart i tre och nästa dag börjar kvart i nio med frukost. Den fortsätter sedan med städning sedan föregående kvälls bravader. Efter ett besök på Coop bestämde vi oss för att ta gratisbussen till arenan för att kolla på de två sista matcherna. Sammanfattningen är att Sverige vann VM! Efter finalen gick tåget tillbaka till Göteborg och sedan pendel och buss vidare till Åsa där jag blev hämtad av far min. Och denna dag har tillägnats min syster, som fyller på tisdag, med ett kalas och allt som kommer med det. Så är man nu där man är. Framför datorn och skriver. 

Låter som ni tjejer har haft hur skoj som helst och känns som om jag missat något! Hade jättegärnat varit med i fredags på innebandynatta menmen, man kan inte göra allt :( 

Saknar er alla men vi träffas imorgon iaf! Och Anna, Zac Efron är INTE snygg... get a grip and see that!

Nu väntarl kemiböckerna och en frukt. 

Sayonara
Vick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0