VANDRING IN MY CUS CUS!!!

hej alla hetingar! det e pga. er som inte snön kommer!

jo... vill bara säga att man kan nog muta lilla linda till det mesta... Som att vandra, om mutningen is 2 die 4. Men att behöva baka sin egen mutning!!! ne då har det gått för långt !!! !!! !!! anna!!! jag vet inte om jag klarar vandring en gång till!

Bild beställd av Mr.Paint. Klicka för att se mästerverket. 
 slabbigt, kladdigt, skabbigt... japp då har jag beskrivit gamlingarna... behöver jag ens gå in på själva vandringen i moss-land??

okej nog med detta nu, ida? - vägglus imon? ;) (datacrackerhacker/sneakerpeaker)
finally:

COUS COUS FOOD SO GOOD THEY NAMED IT TWICE!!!

jag säger:

CUS CUS FOOD SO GOOD THEY NAMED IT TWICE!!!


sov så gott nu alla vägglöss (
alla utom ett... du vet vem du är) puss o strul från linda binda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0